PRZEDSTAWIAMY WAM specjalistów z którymi współpracuję
Współpraca
Absolwent kierunku Pedagogika Uniwersytetu Łódzkiego, specjalista psychoterapii uzależnień. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy przy wsparciu i aktywizacji społecznej, zawodowej i ekonomicznej młodzieży. Dzięki czemu bardzo dobrze zna problematykę rodzin zarówno z perspektywy młodego człowieka jak i rodzica.
Od kilku lat udziela pomocy i wsparcia osobom mającym problemem z uzależnieniem, zajmuje się także osobami współuzależnionymi. W pracy inspiruje się podejściem poznawczo – behawioralnym, dużą wagę przywiązuje także do nawiązania pozytywnej relacji terapeutycznej.
Budując przymierze terapeutyczne pracuje w duchu Dialogu Motywującego. W pracy terapeutycznej opiera się na najnowszej i aktualnej wiedzy. Systematycznie poszerza swoją wiedzę i umiejętności poprzez własną superwizje oraz udział w szkoleniach Instytutu Psychologii Zdrowia oraz Fundacji ETOH.
W relacji terapeutycznej cechuje go umiejętność okazywania empatii, otwartość, wrażliwość, szacunek oraz autentyczność, dojrzałość i stabilność emocjonalna. Swój styl pracy dostosowuje indywidualnie do konkretnej osoby. Stwarzając odpowiednie i bezpieczne środowisko do terapii stara się budzić w pacjencie optymizm i nadzieję aby wspólnie osiągnąć wyznaczony cel.
Instruktor terapii uzależnień w trakcie procesu certyfikacji, Szkoła Psychoterapii Vis Salutis w Łodzi. Studia Psychologiczne w trakcie, specjalizacja Psychologia Kliniczna i Osobowości na WSBU-NLU Nowy Sącz. Szkolenie z Programu Ograniczania Picia opracowane przez PARPA. Od 2022 roku związany z Pracownią Zmiany Pozytywnej. Staż kliniczny w Centrum Psychiatrycznym w Warcie, Oddział Leczenia Uzależnień – 2023 rok.
Współpraca z ludźmi nauczyła mnie jednego, że do każdego człowieka należy podchodzić indywidualnie, gdyż pozwala to w pełni pracować nad konkretnie sprecyzowanym problemem klienta. Praca z drugim człowiekiem daje mi ogromną radość oraz satysfakcje jest także motorem napędzającym mój rozwój osobisty. Dzięki pomocy otrzymanej na własnej terapii udało mi się stanąć na nogi, moje doświadczenia z substancjami psychoaktywnymi stały się moimi mocnymi zasobami w pracy z klientem. Są one szczególnie pomocne w budowaniu relacji terapeutycznej opartej o więź emocjonalną oraz wzajemne zrozumienie. Kiedyś ja otrzymałem pomoc więc teraz Ja pomagam innym.
Pracuję w nurcie integracyjnym ponieważ uważam że „nie ma dwóch takich samych przypadków bo nie ma dwóch takich samych osób”. Na czym polega terapia integracyjna? Główną ideą terapii integracyjnej jest ogromna swoboda – doboru nurtów, metod, technik i sposobów terapii, a także jej częstotliwości, czasu czy liczby sesji. To wszystko pozwala na bardzo indywidualne podejście do problemu pacjenta. Doskonale wiem że, zmaganie się z problemami w samotności prowadzi do poczucia bezsilności i wyczerpania psychicznego. Specjalizuje się w pracy z osobami zmagającymi się z problemem używania substancji psychoaktywnych (alkoholu, narkotyków, dopalaczy) a także z osobami borykającymi się z trudnościami emocjonalnymi : wycofanie społeczne, skrępowanie, nieśmiałość, smutek , obniżony nastrój, niskie poczuciem własnej wartości.
Prowadzę sesje stacjonarne w gabinecie oraz online. Podczas spotkań stawiam na otwartość oraz zapewniam atmosferę zrozumienia i dyskrecji z mojej strony.
Serdecznie zapraszam.
Aleksandra Mikołajczyk
Psycholog,
Psychoterapeutka w trakcie certyfikacji
Absolwentka Psychologii o specjalności klinicznej, psychoterapeutka w trakcie certyfikacji. Swoją wiedzę zdobywam na uczelni akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Pracuję przede wszystkim w nurcie poznawczo-behawioralnym, ale w zależności od potrzeb pacjenta, czerpię wiedzę z innych nurtów psychologicznych.
Najważniejsza jest dla mnie relacja terapeutyczna i poczucie, że moi pacjenci czują się zrozumiani, wysłuchani i zaopiekowani.
Nigdy nie oceniam działań ani myśli moich pacjentów i zależy mi na ich poczuciu bezpieczeństwa. Jestem osobą empatyczną i staram się dokładnie wsłuchać w każdy problem i podejść do niego w sposób unikalny.
Zależy mi, aby podczas spotkań atmosfera była jak najbardziej naturalna. Choć najwięcej pracy podczas terapii wykonują pacjenci, to biorę czynny udział w tej podróży dając poczucie, że na wszystkie problemy znajdziemy odpowiedni sposób.
Działam zgodnie z etyką zawodową a swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Zapraszam dorosłych i młodzież od 16 r.ż. Pomóc psychologiczną dla dzieci prowadzę głównie spotykając się z rodzicami.
Pedagog, choreoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, mama, żona.
Posiadam 10 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel muzyki i plastyki oraz choreoterapeuta. Obecnie pracuję również jako terapeuta integracji sensorycznej oraz prowadzę zajęcia artystyczne ABC emocji.
W podejściu do Młodego Człowieka zawsze jestem autentyczna, ponieważ wiem, że Młodzi Ludzie bardzo szybko wyczuwają fałsz.
Cechuje mnie otwartość i umiejętność nawiązywania kontaktów. W swojej pracy zawsze podążam za dzieckiem, rozpoznaje jego potencjalne możliwości i indywidualne potrzeby oraz staram się stwarzać mu warunki do wszechstronnego rozwoju.
Pomagam dzieciom w zrozumieniu ich emocji, stwarzam warunki do pracy nad poczuciem własnej wartości.
Wiem, że Młody Człowiek spędza bardzo wiele czasu w szkole, dlatego też nieustająco poszukuję nowych technik pracy mających na celu rozpoznawanie przyczyn i trudności w nauce oraz niepowodzeń szkolnych często o podłożu sensorycznym. Wykorzystuje przeróżne metody aktywizujące zwłaszcza w oparciu o metodę dramy. W swoich zajęciach zawsze uwzględniam indywidualne potrzeby dzieci, zwłaszcza potrzebę ruchu, ponieważ wiem że pozytywnie wpływa on na zdolność zapamiętywania i koncentracji, uczy pewności siebie, konsekwencji i wytrwałości oraz pozwala spożytkować nadmiar energii.
Szkoliłam się między innymi:
- Uniwersytet Łódzki Pedagogika edukacja przez sztukę
- Uniwersytet Łódzki studia podyplomowe Pedagogika wczesnoszkolna i
przedszkolna - Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi studia podyplomowe
- Choreoterapia w edukacji
- Akademia Humanistyczno- Edukacyjna w Łodzi studia podyplomowe Diagnoza i
terapia integracji sensorycznej
Jako matka i pedagog wiem, jak ważna jest współpraca z rodzicami dlatego opiekunów swoich podopiecznych traktuje jako sprzymierzeńców w dążeniu do tworzenia jak najlepszych warunków rozwoju dla ich dzieci.
Oferta usług/zajęć:
- zajęcia ABC emocji – zajęcia artystyczne mające na celu pomóc dzieciom radzić sobie z emocjami, motywować do pokonywania trudności, wzmacnianie wiary we własne możliwości, umuzykalnianie i rozwój inwencji twórczych, poznawanie swojego ciała, rozwój współpracy w grupie (grupa 4 osób)
- praca nad emocjami, poczuciem własnej wartości
- zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci w wieku 5-9 lat- korygowanie i kompensowanie zaburzeń psychoruchowych dziecka, które są przyczyną niepowodzeń szkolnych
- zajęcia wyrównawcze dla dzieci klas 1-3 ( pomoc w opanowaniu materiału, nauki czytania)
- DOBRY START – przygotowanie do klasy I
SŁUŻYMY POMOCĄ
Skontaktuj się z Nami!
Telefon kontaktowy
Godziny pracy
Wtorek: 15:00 – 21:00
Środa: 13:00 – 18:00
Czwartek: 15:00 – 21:00
Piątek: 10:00 – 14:00
Adres e-mail
Numer konta bankowego
65 1140 2004 0000 3802 7842 6049
(mBank)
Lokalizacja
Pracownia Zmiany Pozytywnej
Piotr Fraszczyński
ul. Franciszkańska 49 lok.3U,
91-815 Łódź, Polska.
NIP: 7282636757
REGON: 361548741